Projectresultaten

  1. Loccumer Tagung --> klik hier om meer te lezen.
  2. Het praktijkonderzoek bij een academische school: kwaliteit en professionele ontwikkeling --> klik hier om meer te lezen.
  3. Effects on specific auditory stimulation on language processing --> klik hier om het onderzoeksverslag van BC Broekhin te lezen.
  4. De shoa vanuit verschillende perspectieven --> klik hier om het onderzoeksverslag van BC Broekhin te lezen.
  5. Onderzoek werkgroep Columbus Connect College -->  klik hier om meer te lezen.
  6. Onderzoek naar door- en afstroomgegevens op BC Broekhin --> klik hier om het onderzoeksverslag van BC Broekhin te lezen. 
  7. Onderzoek "Meer leerlinggestuurd leren" van Sophianum-->  klik hier om meer te lezen     
  8. Onderzoek "Welke middelen kan een docent tijdens zijn les gebruiken/hanteren om leerlingen van havo 4 op het Sophianum meer te motiveren"-->  klik hier om het onderzoeksverslag van Sophianum te lezen en/of de  klik hier voor de Power Point Presentatie
  9. Welke mogelijkheden zijn er om binnen de voorziene krimpsituatie op het Sophianum kwalitatief goed onderwijs te blijven geven? Via de moderatiemethode wordt vastgesteld wat onder kwalitatief goed onderwijs wordt verstaan. Dit wordt gekoppeld aan bewezen onderwijskundige en didactische concepten om zo tot een bij het Sophianum passend concept te komen dat bijdraagt aan de oplossing van de gevolgen van de krimp -->  Klik hier voor de Power Point Presentatie klik hier om meer te lezen  Klok
  10. Eindverslag van het onderzoek 'Welke mogelijkheden zijn er om binnen de voorziene krimpsituatie op het Sophianum kwalitatief goed onderwijs te blijven bieden?' -->Klik hier om het eindverslag   en   de bijlagen 9 en 10 te lezen
  11. Onderzoek 'Help het Gymnasium loopt leeg' van LVO Weert -->   Klik hier voor de verkorte versie   en   klik hier voor het uitgebreide verslag   

Onders Klik hier om meer te lezen   e 

 Klik hier om het eindverslag te lezen 

Academische Opleidingsschool Limburg waar opleiding en innovatie gekoppeld wordt aan onderzoek en ontwikkeling.